رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی یا به صورت عامیانه ریپورتاژ آگهی به معنی دقیق گزارش و محتوایی تبلیغاتی است. بنابرین ، رپورتاژ آگهی و خبر تبلیغاتی از برند و کسب و کار سایت شما در قالب یک پست در سایت میزبان آگهی, جهت برندینگ و بدست آوردن قدرت بیشتر نزد موتورهای جستجو منتشر می شود. قرار نیست رپورتاژ آگهی به سرعت شگفتی ساز سایت شما باشد اما اثر پروانه ای رپورتاژ با ذخیره زمان معجزه خواهد کرد. رپورتاژ آگهی یک مقاله خبری و تبلیغاتی است رپورتاژ آگهی مدلی تبلیغاتی نوین است که باعث برند سازی هدفمند و کسب اعتبار وب سایت می شود.
رپرتاژ آگهی یا دقیقتر رپورتاژ آگهی به انگلیسی به معنی Advertorial است. برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ بود که در مجلات به کار گرفته شد اما در سال ۱۹۹۷ به عنوان محتوایی جهانی (تبلیغات) تغیر شکل داد تا مخاطبان درک کنند این نوع نگارش فقط محتوایی تبلیغاتی دارد. اما داستان رپورتاژ تبلیغاتی در اینجا تمام نشد و به مدلی از تبلیغات تلویزیونی و سپس در وب سایت های دنیا نیز به عنوان جدیدترین مدل تبلیغاتی متداول شناخته شد.
مرور 10 روش تخصصی در نوشتن رپورتاژ آگهی
1_خرید پکیج رپورتاژ آگهی هوشمندانه است؟!
خیر متن تکراری و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها یا اعتبار کم پکیج ها وقت شما را هدر می دهد.
فراموش نکنید رپورتاژ آگهی در یک ساعت معتبر از خرید چندین پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.
2_مفید و مختصر بنویسید کوتاهی و زیادی کلمات در رپورتاژ شانس دیده شدن را کمتر می کند.
3_برای بررسی قدرت دامنه "Page Authority" و کیفیت صفحات سایت "Domain Authority" و spam score و لینک اکیوتی Equity Link از سایت moz com استفاده کنید.
4_با توجه به تجربه های زیاد سئو و بهینه سازی سایت الکسا معیار مناسبیبرای تشخیص خرید رپورتاژ آگهی نیست.
5_لینک های رپورتاژ حتما فالو باشد.
6_لینک های امگا ترکیبی از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لینکی که به صفحه رپورتاژ آگهی شما داده می شود )
7_فواصل زمانی پیشنهای برای چندین رپورتاژ بین 5 روز تا یک هفته پیشنهاد می شود.
8_ Equity Link-Page Authority-Domain Authority-Equity Link-spam score و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ روی کاغذ است.
9_برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کلیدی که قصد خرید رپورتاژ را برای ان دارید در مقاله نویسی,تولید محتوا و در سوشیال ها اکتیو و فعال باشید.
10_تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند و هیچ چیز در دنیا مطلق نیست.رپورتاژ آگهی
خیر متن تکراری و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها یا اعتبار کم پکیج ها وقت شما را هدر می دهد.
فراموش نکنید رپورتاژ آگهی در یک ساعت معتبر از خرید چندین پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.
2_مفید و مختصر بنویسید کوتاهی و زیادی کلمات در رپورتاژ شانس دیده شدن را کمتر می کند.
3_برای بررسی قدرت دامنه "Page Authority" و کیفیت صفحات سایت "Domain Authority" و spam score و لینک اکیوتی Equity Link از سایت moz com استفاده کنید.
4_با توجه به تجربه های زیاد سئو و بهینه سازی سایت الکسا معیار مناسبیبرای تشخیص خرید رپورتاژ آگهی نیست.
5_لینک های رپورتاژ حتما فالو باشد.
6_لینک های امگا ترکیبی از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لینکی که به صفحه رپورتاژ آگهی شما داده می شود )
7_فواصل زمانی پیشنهای برای چندین رپورتاژ بین 5 روز تا یک هفته پیشنهاد می شود.
8_ Equity Link-Page Authority-Domain Authority-Equity Link-spam score و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ روی کاغذ است.
9_برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کلیدی که قصد خرید رپورتاژ را برای ان دارید در مقاله نویسی,تولید محتوا و در سوشیال ها اکتیو و فعال باشید.
10_تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند و هیچ چیز در دنیا مطلق نیست.رپورتاژ آگهی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر